Όροι Χρήσης

  

1. Όροι και προϋποθέσεις

1.1 Τι καλύπτουν αυτοί οι όροι.

Αυτοί είναι οι Όροι διέπουν τον τρόπο χρήσης του ιστότοπου και τον τρόπο αλληλεπίδρασης μαζί σας, με σκοπό την πρόσθετη ενημέρωση σας σχετικά με τον τρόπο παροχής των προϊόντων μας, είτε  μέσω της παρούσας Ιστοσελίδας μας είτε μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών.

1.2 Γιατί πρέπει να τους διαβάσετε.

Είναι απαραίτητο να διαβάσετε τους Όρους μας, πριν υποβάλετε την παραγγελία σας σε εμάς. Οι Όροι, απαντούν στα ακόλουθα ερωτήματα : 

(α) ποιοι είμαστε,

(β) πώς θα σας παρέχουμε τα προϊόντα,

(γ) πώς μπορεί να αλλάξουμε ή να τερματίσουμε τη μεταξύ μας σύμβαση,

(δ) τι να κάνετε εάν αντιμετωπίσετε πρόβλημα

(ε) και άλλες σημαντικές πληροφορίες.

Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο λάθος σε αυτούς τους Όρους, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε, απευθείας μαζί μας.

1.3 Εάν δεν συμφωνείτε.

Εάν δεν συμφωνείτε με αυτούς τους Όρους, παρακαλούμε να απέχετε από την χρήση του Ιστότοπου μας. Μην δημιουργήσετε λογαριασμό ή εισαγάγετε πληροφορίες στις λειτουργικές περιοχές του ιστότοπου ή/και μην παραγγείλετε προϊόντα από εμάς. Λάβετε υπόψη ότι, εάν επιθυμείτε να παραγγείλετε προϊόντα από τον Ιστότοπο μας, πρέπει να αποδεχτείτε, προηγουμένως, αυτούς τους Όρους.

1.4 Άλλες σημαντικές πληροφορίες.

Αυτοί οι Όροι αναφέρονται στους ακόλουθους πρόσθετους όρους, οι οποίοι ισχύουν επίσης για τη χρήση του Ιστότοπου μας από εσάς:

(α) Την Πολιτική Απορρήτου μας, η οποία διέπει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε οποιεσδήποτε προσωπικές πληροφορίες που σχετίζονται με εσάς.

(β)  Τους Όρους Χρήσης μας, οι οποίοι καθορίζουν τις επιτρεπόμενες και απαγορευμένες χρήσεις του Ιστότοπού μας. Ο χρήστης του  Ιστότοπό μας, πρέπει να συμμορφώνεται με αυτούς τους Όρους Χρήσης.

1.5 Αλλαγές σε αυτούς τους Όρους.

Οι Όροι μας, ενδέχεται να υποστούν αλλαγές, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση των χρηστών. Κάθε φορά που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τον Ιστότοπό μας ή να αγοράσετε προϊόντα από εμάς, παρακαλούμε να ελέγξετε προηγουμένως τους Όρους μας για να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε πλήρως τους Όρους που ισχύουν εκείνη τη στιγμή. Εάν έχετε ξεκινήσει μια συνδρομή μαζί μας και δεν συμφωνείτε με τυχόν μεταγενέστερες αλλαγές των Όρων μας, πρέπει να ακυρώσετε τη συνδρομή σας. Λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο ακύρωσης παρατίθενται παρακάτω.

1.6 Αλλαγές στον Ιστότοπο.

Ενδέχεται να πραγματοποιήσουμε αλλαγές στον Ιστότοπο, με σκοπό, μεταξύ άλλων την ξεκάθαρη αποτύπωση σε αυτούς, των επιχειρηματικών μας προτεραιοτήτων. Δεν εγγυόμαστε ότι ο Ιστότοπός μας ή οποιοδήποτε περιεχόμενο σε αυτόν θα είναι πάντα διαθέσιμο ή αδιάλειπτο. Ενδέχεται να αναστείλουμε ή να αποσύρουμε ή να περιορίσουμε τη διαθεσιμότητα του συνόλου ή οποιουδήποτε μέρους του Ιστότοπού μας για επαγγελματικούς και λειτουργικούς λόγους.

2. Σχετικά με εμάς

2.1 Ποιοι είμαστε.

Η ομάδα μας, ορμώμενη από την μεγάλη της αγάπη για τα κατοικίδια ζώα και την ανάγκη της να παρέχει στους τετράποδους φίλους μας την καλύτερη δυνατή ποιότητα τροφής, δημιούργησε την Pet Chef . O στόχος της Pet Chef είναι η παροχή φρέσκων και θρεπτικών διατροφικών επιλογών, που θα μπορούν να εξασφαλίσουν στα κατοικίδια ζώα μας την βέλτιστη ποιότητα στη ζωή τους.

2.2 Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε αποστέλλοντας μας e-mail στο hello@petchef.gr είτε καλώντας μας στο τηλέφωνο 2111994760 είτε υποβάλλοντας το αίτημά σας μέσω της σχετική φόρμας επικοινωνίας του Ιστότοπου μας.

2.3 Πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας,  θα χρησιμοποιούμε είτε την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε την ταχυδρομική σας διεύθυνση είτε τον αριθμό τηλεφώνου που μας δηλώσατε.

3. Ο λογαριασμός σας

3.1 Εγγραφή.

Για να αγοράσετε οποιοδήποτε από τα προϊόντα μας, θα χρειαστεί να εγγραφείτε στον Ιστότοπο μας ή να αγοράσετε σαν επισκέπτης. Με την εγγραφή σας, θα δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη (ο "Λογαριασμός σας") και ένα μοναδικό όνομα χρήστη με σχετικές πληροφορίες για εσάς και το κατοικίδιο(α) σας. Αυτό σας δίνει πρόσβαση στις λειτουργικές περιοχές του ιστότοπου όπου μπορείτε να επεξεργαστείτε πληροφορίες και να προσθέσετε πληροφορίες που σχετίζονται με εσάς και το κατοικίδιό σας (οι «Σελίδες που έχετε συνδεθεί») και να αγοράσετε προϊόντα από εμάς. 

3.2 Τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Πρέπει να διασφαλίσετε ότι τα στοιχεία του Λογαριασμού σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος χρήστη, του κωδικού πρόσβασης ή οποιασδήποτε άλλης πληροφορίας, ως μέρος των διαδικασιών ασφαλείας μας, διατηρούνται εμπιστευτικά και ασφαλή. Δεν πρέπει να τα αποκαλύψετε σε κανένα τρίτο μέρος. Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι τυχόν στοιχεία που μας παρέχετε σε σχέση με τον Λογαριασμό σας είναι πλήρη και ακριβή, καθώς αυτό μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά μας να σας παρέχουμε τα προϊόντα μας.

3.3 Απενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Έχουμε το δικαίωμα να απενεργοποιήσουμε οποιονδήποτε κωδικό αναγνώρισης χρήστη ή κωδικό πρόσβασης, είτε αυτός έχει επιλεγεί από εσάς είτε έχει εκχωρηθεί από εμάς, ανά πάσα στιγμή, εάν κατά την εύλογη γνώμη μας δεν έχετε συμμορφωθεί με οποιαδήποτε από τις διατάξεις των παρόντων Όρων.

3.4 Μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.

Όλοι οι λογαριασμοί είναι μη μεταβιβάσιμοι και δεν μπορείτε να εκχωρήσετε ή να μεταφέρετε τον λογαριασμό σας σε τρίτο άτομο. Εάν γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι κάποιος άλλος εκτός από εσάς γνωρίζει και χρησιμοποιεί τον κωδικό αναγνώρισης χρήστη ή τον κωδικό πρόσβασής σας, πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως.

3.5 Αλλαγές στον λογαριασμό σας.

Είστε υπεύθυνοι για όλες τις αλλαγές που πραγματοποιείτε στον Λογαριασμό που διατηρείτε στον Ιστότοπο μας (συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της αλλαγής των στοιχείων κατοικίδιων ζώων, του προγράμματος συνδρομής, της ταχυδρομικής διεύθυνσης και των οδηγιών παράδοσης κ.α).

3.6 Ηλικιακοί περιορισμοί.

Ο Ιστότοπός μας προορίζεται μόνο για χρήστες που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Με την εγγραφή ενός λογαριασμού σε εμάς, επιβεβαιώνετε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών.

4. Παραγγελίες και συνδρομές

4.1 Η συνδρομητική μας υπηρεσία.

 Από την στιγμή που ολοκληρωθεί η εγγραφή σε ένα από τα προγράμματά μας, θα εγγραφείτε σε μια τακτική παραγγελία προϊόντων από εμάς. Αυτά τα προϊόντα θα σας παρέχονται στα διαστήματα που καθορίζονται στη σελίδα συνδρομής σύμφωνα με τους παρόντες Όρους.

4.2 Τρόπος αποδοχής παραγγελίας.

Η αποδοχή της παραγγελίας σας από εμάς θα ολοκληρωθεί με την αποστολή σε εσάς σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αποδεχτείτε την παραγγελία σας, οπότε και θα συναφθεί συγχρόνως, μεταξύ μας και σχετική σύμβαση.

4.3 Έγκυρα στοιχεία πληρωμής.

Για να αγοράσετε προϊόντα από τον Ιστότοπο μας, πρέπει να έχετε εισαγάγει ορθά, ακριβή και έγκυρα στοιχεία της κάρτας πληρωμής στον προσωπικό σας λογαριασμό που προηγουμένως θα έχτε δημιουργήσει.

4.4 Εάν δεν μπορούμε να δεχτούμε την παραγγελία σας.

Εάν δεν είμαστε σε θέση να δεχτούμε την παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε σχετικά και ενδέχεται να μη επιβαρυνθείτε με χρεώσεις για την παραγγελία του προϊόντος. Η αδυναμία αποδοχής της παραγγελίας σας ίσως οφείλεται σε εξάντληση του προϊόντος ή των πόρων μας και γενικώς σε απρόοπτες μεταβολές που δεν θα μπορούσαμε να προβλέψουμε.

4.5 Αλλαγές στα στοιχεία σας.

Πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως για τυχόν αλλαγές στις πληροφορίες που μας παρείχατε, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων πληρωμής σας και οι οποίες είναι πιθανό να επηρεάσουν την παραγγελία σας. Εάν δεν είμαστε σε θέση να λάβουμε πληρωμή από την κάρτα σας, ενδέχεται να μην επεξεργαστούμε την παραγγελία σας ή να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας και να απαιτήσουμε την πληρωμή από εσάς μετά την αποστολή αυτής ή με αντικαταβολή.

4.6 Προθεσμία για αλλαγές για προϊόντα συνδρομής.

Σε σχέση με τα προϊόντα συνδρομής μας, εάν θέλετε οι αλλαγές να τεθούν σε ισχύ πριν από την επόμενη παράδοσή σας, θα πρέπει οι αλλαγές να πραγματοποιηθούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό που διαθέτετε στον Ιστότοπό μας, μέχρι τις 23:00μ.μ και δύο ημέρες πριν από την ημερομηνία παράδοσής της παραγγελίας σας. Ωστόσο, διατηρούμε το δικαίωμα να μεταβάλλουμε την ανωτέρω προθεσμία, ελεύθερα, χωρίς περαιτέρω προειδοποίηση. Με την παρέλευση του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος, δεν θα μπορείτε να μεταβάλλετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, της ακύρωσης, των αλλαγών διεύθυνσης, των στοιχείων πληρωμής και των περιεχομένων του κουτιού της παραγγελίας.

4.7 Παραγγελίες και μεγέθη κουτιών.

 Όταν προτείνουμε ένα συγκεκριμένο είδος-μέγεθος γεύματος για το κατοικίδιο ζώο σας, η πρόταση μας καθορίζεται από τα κριτήρια που έχετε θέσει κατά την συμπλήρωση των στοιχείων του κατοικίδιου σας. Λάβετε υπόψη ότι η σύστασή μας και το μέγεθος του κουτιού ενδέχεται να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου. Συγκεκριμένοι παράγοντες που θα επηρεάσουν τη σύσταση μεγέθους κουτιού, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της ηλικίας, του φύλου, του επιπέδου δραστηριότητας, του βάρους, της σωματικής κατάστασης του κατοικίδιου ζώου, της χρονικής περιόδου που καλύπτεται, των δεδομένων και των σχολίων που παρέχονται από εσάς μέσω του Λογαριασμού σας κ.α. Πρέπει να διατηρείτε ενημερωμένο τον Λογαριασμό σας ή να μας ενημερώνετε εγγράφως στο hello@petchef.gr για τυχόν αλλαγές, προκειμένου να είμαστε σε θέση να προτείνουμε ένα συγκεκριμένο μέγεθος κουτιού για το κατοικίδιό σας.

4.8 Τιμές.

Το συνολικό ποσό που καταβάλλετε για το προϊόν σας είναι η τιμή του συγκεκριμένου κουτιού που υπολογίζεται την ημέρα διεκπεραίωσης της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Αυτή η ανάλυση του κόστους της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί στον ιστότοπο προτού επιβεβαιώσετε την παραγγελία. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του κατοικίδιου ζώου σας πριν ολοκληρώσετε την αγορά.

4.9 Πληρωμή για την παραγγελία σας.

Η χρέωση για το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας, θα χρεωθεί στην κάρτα πληρωμής που εισάγατε στον λογαριασμό σας.

4.10 Ακύρωση της συνδρομής σας.

Η συνδρομή σας παραμένει σε ισχύ εκτός εάν ακυρωθεί. Εάν ακυρώσετε την συνδρομή σας στο Pet Chef και το ενεργοποιήσετε ξανά, το κόστος κάθε προϊόντος ενδέχεται να είναι διαφορετικό  σε σχέση με εκείνο που ίσχυε τη στιγμή της ακύρωσης του αρχικού λογαριασμού σας.

4.11 Μη συνδρομητικά προϊόντα.

Διαθέτουμε ορισμένα προϊόντα στον Ιστότοπο που μπορείτε να αγοράσετε είτε με, είτε χωρίς συνδρομή. Αυτά τα προϊόντα πωλούνται στην ίδια βάση με τα προϊόντα συνδρομής μας και υπόκεινται στους παρόντες Όρους.

4.12 Τόπος παροχής

Οι πωλήσεις μας γίνονται στην Ελλάδα. Ενδέχεται η παραγγελίας σας να υπόκειται σε διαφορετικές χρεώσεις ανάλογα με την τοποθεσία παράδοσης.

5. Τα προϊόντα μας

5.1 Τα προϊόντα μας δεν προορίζονται για ανθρώπινη κατανάλωση.

Παρόλο που οι πρώτες μας ύλες είναι από προμηθευτές που το προϊόν τους προορίζεται για ανθρώπινη κατανάλωση, τα τελικά προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί ώστε να καλύπτουν τις διατροφικές ανάγκες ενός σκύλου. Για αυτόν τον λόγο δεν προτρέπουμε ούτε προτείνουμε να καταναλωθούν από ανθρώπους ή μικρά παιδιά. 

5.2 Τα προϊόντα ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς από τις φωτογραφίες τους.

Παρόλο που έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή εμφάνιση των χρωμάτων των προϊόντων μας, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η εμφάνιση των χρωμάτων αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το χρώμα και την ποιότητα των προϊόντων. Το προϊόν σας ενδέχεται να διαφέρει ελαφρώς από αυτές τις εικόνες.

5.3 Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να διαφέρει.

Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να διαφέρει από αυτή που εμφανίζεται στις εικόνες του Ιστότοπού μας. Η παρασκευή των προϊόντων μας είναι χειροποίητη και το ακριβές βάρος κάθε μεμονωμένου προϊόντος μπορεί να διαφέρει ελαφρώς από το βάρος που αναγράφεται στο προτεινόμενο από εμάς πλάνο.

5.4 Τα συστατικά μας.

Χρησιμοποιούμε φυσικά συστατικά για να δημιουργήσουμε τα προϊόντα μας και ελπίζουμε να είστε ευχαριστημένοι με αυτά. Τα συστατικά ή οι μέθοδοι που χρησιμοποιούμε για την κατασκευή των προϊόντων ενδέχεται να αλλάζουν από καιρό σε καιρό για επαγγελματικούς ή λειτουργικούς λόγους. Ως εκ τούτου διατηρούμε το δικαίωμα να πραγματοποιούμε μικρές αλλαγές στο προϊόν χωρίς προειδοποίηση και κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.

5.5 Τo περιεχόμενo του κουτιού συνδρομής σας.

 Για να υπολογίσουμε ποιες αναλογίες συστατικών θα χρησιμοποιήσουμε στα προϊόντα στο κουτί συνδρομής σας, θα εξετάσουμε τις λεπτομέρειες που έχετε θέσει στην διάθεση μας και θα δημιουργήσουμε ένα προϊόν για εσάς. Αυτές οι αναλογίες ή τα ίδια τα συστατικά μπορεί να μεταβληθούν  με γνώμονα την ευημερία των κατοικίδιων ζώων σας. Μπορεί, για παράδειγμα, από καιρό σε καιρό, να αλλάξουμε τα είδη που περιλαμβάνονται  σε ένα κουτί για να αυξήσουμε ή να μειώσουμε τον αριθμό των πιάτων με βόειο κρέας, κοτόπουλο κτλ που αποστέλλονται σε εσάς. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να αντικαταστήσουμε διαφορετικά κομμάτια κρέατος της ίδιας πρωτεΐνης που θα μπορούσαν να προκαλέσουν αύξηση ή μείωση των συνολικών επιπέδων πρωτεΐνης που προβλέπονται σε αυτά τα προϊόντα. Ωστόσο, εάν είναι απαραίτητο να κάνουμε σημαντικές αλλαγές στο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

5.6 Συμβουλές για αλλεργιογόνα.

Τα προϊόντα που παρέχουμε ενδέχεται να περιέχουν αλλεργιογόνα. Ενημερώστε μας γράφοντάς μας εάν το κατοικίδιό σας έχει αλλεργίες και θα προσπαθήσουμε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγείλετε δεν περιέχουν σχετικά συστατικά. Είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι οποιαδήποτε τροφή παρέχετε στο κατοικίδιό σας δεν προκαλεί ανεπιθύμητες αντιδράσεις και δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε αλλεργική αντίδραση μπορεί να εμφανισθεί στο κατοικίδιο ζώο σας ή τυχόν αρνητικές συνέπειες που προκύπτουν από μια αλλεργία που δεν μας έχετε γνωστοποιήσει.

6. Τα δικαιώματα αλλαγών σας

Εάν επιθυμείτε να κάνετε μια αλλαγή στο προϊόν που έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα σας ενημερώσουμε εάν είναι δυνατή η αλλαγή. Εάν είναι δυνατόν, θα σας ενημερώσουμε για τυχόν αλλαγές στην τιμή του προϊόντος, το χρονοδιάγραμμα προμήθειας ή οτιδήποτε άλλο θα ήταν απαραίτητο ως αποτέλεσμα της αλλαγής που ζητήσατε και θα σας ζητήσουμε να επιβεβαιώσετε εάν επιθυμείτε να προχωρήσετε με την αλλαγή.

7. Τα δικαιώματα αλλαγών μας

Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τα προϊόντα μας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

(α) για λόγους εναρμόνισης των υπηρεσιών και των προϊόντων μας με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία

(β) για λόγους βελτίωσης του προϊόντος, οι οποίες ωστόσο δεν θα επηρεάσουν τη χρήση του προϊόντος από εσάς.

8. Παροχή των προϊόντων

8.1.  Έξοδα παράδοσης.

Η παράδοση και οι τυχόν πρόσθετες χρεώσεις αποστολής της παραγγελίας σας, περιγράφονται αναλυτικά στο αντίστοιχο πεδίο του ιστότοπου μας. Στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.

8.2 Πώς θα παραδώσουμε την παραγγελία σας.

Πριν την οριστικοποίηση της παραγγελίας σας, θα σας ενημερώσουμε για τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας. Τα προϊόντα που παραγγέλνονται από εμάς μπορούν να παραδοθούν σε διευθύνσεις εντός της ελληνικής επικράτειας. Τα προϊόντα θα παραδίδονται μέσω του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη μας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Ενδέχεται να αρνηθούμε την παράδοση σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, ωστόσο θα σας ενημερώσουμε σχετικά κατά την υποβολή του αιτήματος σας και την δημιουργία του λογαριασμού σας σε εμάς  για το εάν είμαστε σε θέση να παραδώσουμε τα προϊόντα μας στην διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει.

Στην περίπτωση που η παράδοση γίνεται σε χώρο εργασίας, ο πελάτης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την παροχή των απαραίτητων στοιχείων ή οδηγιών παράδοσης και επικοινωνίας. Η παράδοση πραγματοποιείται στην είσοδο ή την υποδοχή του χώρου και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία υποχρέωση αναζήτησης του πελάτη εντός του χώρου εφόσον ο υπεύθυνος στην υποδοχή του χώρου παραλάβει αντί του πελάτη. 

8.3 Πότε θα παραδώσουμε την παραγγελία σας.

Για τα προϊόντα συνδρομής, χρειαζόμαστε 1-3 εργάσιμες ημέρες για να σας τα παραδώσουμε την πρώτη φορά. Οι μελλοντικές παραδόσεις εκτελούνται με το χρονοδιάγραμμα που διαμορφώνεται σύμφωνα με τα καταχωρημένα στοιχεία του κατοικίδιου ζώου σας, τη συχνότητα που έχετε επιλέξει και στα οποία έχετε πρόσβαση από τον λογαριασμό σας. Στο χρονοδιάγραμμα περιλαμβάνεται το κόστος της επόμενης παραγγελίας σας καθώς και η ημερομηνία παράδοσης του. Ενδεχομένως, οι πραγματικοί χρόνοι παράδοσης να διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία σας, τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων μας και την οριστικοποίηση των τυχόν αλλαγών που έχετε καταχωρήσει στον λογαριασμό σας. Για μη συνδρομητικά προϊόντα, θα παράσχουμε μια εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης κατά την στιγμή της παραγγελίας σας, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια ενημέρωσης σας, στην περίπτωση που επέλθουν αλλαγές στον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

8.4 Δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις εκτός του ελέγχου μας.

Εάν η προμήθεια των προϊόντων καθυστερήσει από ένα γεγονός εκτός του ελέγχου μας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να σας ενημερώσουμε και θα λάβουμε μέτρα για να ελαχιστοποιήσουμε τις επιπτώσεις της καθυστέρησης. Εφόσον το κάνουμε αυτό, δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για καθυστερήσεις που προκαλούνται από το συμβάν, αλλά εάν υπάρχει κίνδυνος σημαντικής καθυστέρησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να τερματίσετε τη σύμβαση και να λάβετε επιστροφή χρημάτων για τυχόν προϊόντα που έχετε πληρώσει αλλά δεν λάβατε.

Η παράδοση πραγματοποιείται στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει γραπτώς για την αλλαγή της διεύθυνσης ή των στοιχείων παράδοσης συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας ή στέλνωντας e-mail στο orders@petchef.gr . Η εταιρεία δεν δεσμεύεται να τηρήσει τους χρόνους παράδοσης σε περίπτωση αλλαγής ενώ η παράδοση έχει ήδη προγραμματιστεί. Σε αυτή την περίπτωση η παράδοση ενδέχεται να δρομολογηθεί για την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

8.5 Αδυναμία παράδοσης.

Εάν στη διεύθυνση που δηλώσατε δεν υπάρχει κανένα διαθέσιμο άτομο για να παραλάβει την παραγγελία σας, το προϊόν θα επιστραφεί στην Pet Chef. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για εκ νέου προγραμματισμό της παράδοσης.

8.6 Εκ νέου προγραμματισμός παράδοσης.

Για εκ νέου προγραμματισμό παράδοσης θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για περαιτέρω οδηγίες. Οι παραδόσεις δύναται να πραγματοποιηθούν εντός των ημερών του προγράμματος παράδοσής μας. Ενδέχεται η παραγγελία σας να επιβαρυνθεί, σε αυτή την περίπτωση με πρόσθετες χρεώσεις για το κόστος αποθήκευσης και τυχόν περαιτέρω έξοδα αποστολής. Εάν, παρά τις εύλογες προσπάθειές μας, δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας ή να κανονίσουμε εκ νέου την παράδοση της παραγγελίας σας, τότε διατηρούμε το δικαίωμα να τερματίσουμε τη σύμβαση μας και να γίνει εφαρμογή του άρθρου 10 παρ.2 των παρόντων όρων χρήσης.

8.7 Ελαττώματα παραγγελίας.

 Στην περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα  στην παραγγελία σας, θα πρέπει να έρθετε αμέσως σε επικοινωνία μαζί μας για την διευθέτηση του σφάλματος.

8.8 Ευθύνη πελάτη.

Ρητά συμφωνείτε πως από την στιγμή που ολοκληρωθεί η με οποιονδήποτε τρόπο παράδοση της παραγγελίας σας, ευθύνεστε αποκλειστικά για τα προϊόντα της παραγγελίας σας.

8.9 Αποθήκευση των προϊόντων.

Πριν την παράδοση των προϊόντων σε εσάς, εκείνα διατηρούνται αποθηκευμένα σε θερμοκρασία κάτω των 0 βαθμών Κελσίου. Η αποθήκευση των προϊόντων από εσάς θα πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη από την συσκευασία. Σε περίπτωση που δεν ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες αποθήκευσης των προϊόντων, ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τυχόν αλλοιώσεις στο προϊόν.

8.10 Διάρκεια ζωής των προϊόντων.

Όλα τα προϊόντα μας είναι ευπαθή και μόλις παραδοθούν πρέπει να λάβετε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσετε ότι αποθηκεύονται σύμφωνα με τις συστάσεις μας.

8.11 Τι θα συμβεί εάν δεν μας δώσετε τις απαιτούμενες πληροφορίες. Χρειαζόμαστε ορισμένες πληροφορίες από εσάς όπως για παράδειγμα, τα στοιχεία του κατοικίδιου ζώου σας ή τα στοιχεία παράδοσης και το κινητό σας τηλέφωνο, ώστε να μπορέσουμε να παρέχουμε σε εσάς τα προϊόντα,. Εάν δεν μας παρέχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες, ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε την παραγγελία σας.

8.12 Λόγοι για τους οποίους μπορεί να αναστείλουμε την παροχή προϊόντων σε εσάς.  

Ίσως χρειαστεί να αναστείλουμε την παροχή ενός προϊόντος για τους ακόλουθους λόγους:

(α) εμφάνιση κι αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων ·

(β) εναρμόνιση με την ισχύουσα νομοθεσία·

(γ) τροποποιήσεις στο προϊόν.

9. Λύση/Λήξη της σύμβασης

9.1  Λόγοι λύσης/λήξης σύμβασης.

(α) Εάν το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό έχετε το δικαίωμα είτε να ζητήσετε την άμεση αντικατάσταση του ή να αιτηθείτε τα χρήματα σας πίσω και να τερματίσετε την μεταξύ μας σύμβαση σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 11 των παρόντων όρων.

(β) Εάν θέλετε να τερματίσετε τη σύμβαση για κάτι που έχουμε κάνει ή σας έχουμε πει ότι πρόκειται να κάνουμε (παρ.9.2).

(γ) Υπαναχώρηση ( παρ. 9.3).

9.2 Τερματισμός της σύμβασης για κάτι που έχουμε κάνει ή πρόκειται να κάνουμε.

Εάν τερματίζετε μια σύμβαση για κάποιο από τους παρακάτω λόγους (α) έως (δ), η σύμβαση θα τερματιστεί αμέσως και θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματα για τυχόν προϊόντα που δεν έχουν παρασχεθεί και μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση. Οι λόγοι τερματισμού μπορεί να είναι:

(α) σας έχουμε ενημερώσει για κάποια αλλαγή στην τιμή ή την περιγραφή του προϊόντος που έχετε παραγγείλει και δεν επιθυμείτε να προχωρήσετε·

(β) υπάρχει κίνδυνος να καθυστερήσει σημαντικά η προμήθεια των προϊόντων λόγω γεγονότων εκτός του ελέγχου μας·

(γ) έχουμε αναστείλει την προμήθεια των προϊόντων για τεχνικούς λόγους ή σας ειδοποιούμε ότι πρόκειται να τα αναστείλουμε για τεχνικούς λόγους, σε κάθε περίπτωση για περίοδο μεγαλύτερη των 60 ημερών ή

(δ) έχετε το νόμιμο δικαίωμα να τερματίσετε τη σύμβαση για λόγους αποκλειστικής υπαιτιότητας μας.

9.3 Υπαναχώρηση.

Έχετε στην διάθεση σας προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που αποκτήσατε φυσική κατοχή επί των προϊόντων για να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση που έχει συναφθεί μεταξύ ημών. Εξαίρεση από την ανωτέρω προθεσμία αποτελούν τα προϊόντα μας, που θεωρούνται ευπαθή και λόγω της φύσης τους μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, τότε πριν από την παρέλευση της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας, δηλώνοντας σε εμάς με σαφήνεια πως επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση. Επιπλέον, έχετε την υποχρέωση να επιστρέψετε σε εμάς τα προϊόντα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση  και οπωσδήποτε εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που μας γνωστοποιήσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση. Επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος της επιστροφής  των προϊόντων σε εμάς. 

9.4 Παύση ή ακύρωση της συνδρομής σας.

Μπορείτε να διακόψετε ή να ακυρώσετε τη συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή, απευθύνοντας σε εμάς σχετικό αίτημα είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε τηλεφωνικά, υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 4 παράγραφος 6 των παρόντων όρων. Στην περίπτωση που έχει προγραμματιστεί ήδη η αποστολή της παραγγελίας σας, τότε η ακύρωση της συνδρομής θα ισχύσει μετά την αποστολή της τελευταίας αυτής παραγγελίας σας.

10. Τα δικαιώματα μας

10.1 Καταγγελίας σύμβασης.

Διατηρούμε το δικαίωμα να καταγγείλουμε την σύμβαση υπό τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις :

(α)  παράλειψη χορήγησης πληροφοριών, που είναι απαραίτητες για την αποστολή των προϊόντων, όπως ενδεικτικά αναφέρουμε, τα στοιχεία του κατοικίδιου ζώου σας, επιβεβαίωση των στοιχείων του λογαριασμού σας ή τη διεύθυνση παράδοσης·

(β) αδυναμία παράδοσης των προϊόντων παραγγελίας σας, από υπαιτιότητα σας

10.2 Αποζημίωση.

Στην περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης υπό τους όρους του προηγούμενου άρθρου θα επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε προκαταβάλει  για προϊόντα που δεν έχουμε παράσχει. Ωστόσο ενδέχεται να αξιώσουμε από εσάς εύλογη αποζημίωση, για τυχόν επιβάρυνση που μπορεί να προκύψει ως απόρροια της καταγγελίας της σύμβασης .

10.3 Απόσυρση προϊόντων.

 Σε περίπτωση που αποσύρουμε κάποιο από τα προϊόντα μας, Θα σας ενημερώσουμε τουλάχιστον 10 ημέρες πριν από τη διακοπή της προμήθειας του προϊόντος και θα επιστρέψουμε σε εσάς τυχόν χρηματικά ποσά που έχετε καταβάλει εκ των προτέρων για προϊόντα που δεν θα παρασχεθούν.

11. Δικαιώματα πελάτη

11.1 Υποβολή παραπόνων.

Πρωταρχικός μας στόχος είναι η συνεχής βελτίωση των προϊόντων μας ώστε αυτά να ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες του κατοικίδιου ζώου σας. Ως εκ τούτου, αν θελήσετε να τερματίσετε την σύμβαση μαζί μας επειδή δεν είστε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα μας, σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

(α) Αποστείλετε μας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, περιγράφοντας λεπτομερώς τους λόγους για τους οποίους δεν είστε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα μας. Αφού λάβουμε το σχετικό μήνυμα σας, ενδέχεται να ζητήσουμε από εσάς επιπρόσθετες πληροφορίες.

(β) Εάν πρόκειται για σφάλμα υπαιτιότητας μας, τότε θα προσπαθήσουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας εντός επτά εργάσιμων ημερών από την υποβολή του παραπόνου σας σε εμάς.

(γ) Εάν θεωρήσουμε ότι δεν έχει σημειωθεί κάποιο σφάλμα από πλευράς μας κι ότι το προϊόν είναι κατάλληλο προς χρήση, ανταποκρινόμενο στις παραμέτρους που έχετε θέσει κατά την εγγραφή σας, τότε διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιστρέψουμε σε εσάς τα χρήματα που έχετε καταβάλλει.

12. Κόστος και πληρωμή

12.1 Αναγραφή κόστους των προϊόντων.

Συμφωνείται πως το κόστος των προϊόντων μας, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α θα είναι η τιμή που αναγράφεται στην ιστοσελίδα μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας.

12.2 Μεταβολές στον συντελεστή ΦΠΑ.

Εάν ο συντελεστής ΦΠΑ μεταβληθεί κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ της ημερομηνίας παραγγελίας σας και της ημερομηνίας παράδοσης του προϊόντος, θα προσαρμόσουμε τον συντελεστή ΦΠΑ που καταβάλλατε, εκτός εάν έχετε ήδη πληρώσει για το προϊόν πλήρως πριν από την έναρξη ισχύος της αλλαγής στον συντελεστή ΦΠΑ.

12.3 Τι συμβαίνει εάν κάναμε λάθος την τιμή.

Καταβάλλουμε το μέγιστο των προσπαθειών μας ώστε να αναγράφονται με ορθό τρόπο οι τιμές των προϊόντων μας. Ωστόσο σε περίπτωση που κατά τον έλεγχο μας διαπιστωθεί σφάλμα ως προς την αναγραφόμενη τιμή, τότε, αν η σωστή τιμή του προϊόντος κατά την ημερομηνία της παραγγελίας σας είναι μικρότερη από την τιμή που έχουμε δηλώσει κατά την ημερομηνία της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε το χαμηλότερο ποσό ενώ αν η σωστή τιμή του προϊόντος κατά την ημερομηνία της παραγγελίας σας είναι υψηλότερη από την τιμή που σας δηλώθηκε, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να βεβαιωθούμε αν επιθυμείτε να συνεχίσουμε την παραγγελία σας.

13. Προσφορές και Εκπτώσεις

13.1 Προσφορές.

Ενδέχεται να ισχύουν κατά καιρούς ειδικές προσφορές για νέους ή/και υπάρχοντες πελάτες. Όπου πραγματοποιούμε τέτοιες προσφορές, τότε θα αναγράφεται ρητά.

13.2 Περιορισμοί στις προσφορές.

Αναφορικά με τις προσφορές μας ισχύουν τα ακόλουθα:

(α) Όλες οι προσφορές περιορίζονται σε μία μεμονωμένη συνδρομή, εκτός εάν αναφέρεται ρητά κάτι διαφορετικό.

(β) Μπορούμε να ακυρώσουμε οποιαδήποτε ειδική προσφορά, προσφορά γνωριμίας ή έκπτωση ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση.

(γ) Κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, μπορούμε να περιορίσουμε τους αποδέκτες της προσφοράς για οποιονδήποτε λόγο.

(δ) Οι προωθητικές προσφορές και οι εκπτώσεις είναι διαθέσιμες μόνο για περιορισμένες χρονικές περιόδους.

(ε) Οι πιστώσεις και οι προσφορές λογαριασμού δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά.

(στ) Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά, οι εκπτώσεις και οι πιστώσεις δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με άλλες προσφορές.

13.3 Refer a friend Πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα Refer a friend (Παραπέμπω έναν φίλο) επιτρέπει σε υπάρχοντες πελάτες petchef να μοιράζονται μοναδικούς κωδικούς με τους φίλους τους για να επιτρέψει σε αυτούς τους φίλους να διεκδικήσουν έκπτωση στην πρώτη τους παραγγελία petchef και οι ήδη υπάρχοντες πελάτες petchef να λάβουν αντίστοιχα εκπτώσεις. Οι εκπτώσεις που μπορεί να μοιραστεί ένας υπάρχων πελάτης petchef μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από νέους πελάτες που δεν είχαν προηγουμένως λογαριασμό petchef ή καμία παράδοση. Μια «επιτυχής» παραπομπή συμβαίνει όταν ο φίλος σας εγγραφεί στο petchef χρησιμοποιώντας τον μοναδικό κωδικό παραπομπής σας (δηλαδή τον μοναδικό σας σύνδεσμο) και παραλάβει την πρώτη του παραγγελία. Δεν ισχύει αν ο φίλος σας ακυρώσει την παραγγελία ή δεν την παραλάβει από δική του υπαιτιότητα. Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε τη συμμετοχή στο πρόγραμμα για οποιονδήποτε χρήστη παραβιάζει αυτούς τους Όρους. Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα να αλλάζουμε τις εκπτώσεις ή τις προσφορές του συγκεκριμένου προγράμματος χωρίς προηγούμενη ενημέρωση, καθώς και την παύση του για διάστημα που θα ορίσουμε εμείς ή και το οριστικό κλείσιμο του προγράμματος ανά πάσα στιγμή. 

13.4 Εξαργύρωση προσφορών.

Η αγορά των προϊόντων μας γίνεται μόνο μέσω του ιστότοπου μας διά της δημιουργίας σχετικού λογαριασμού. Για να κάνετε χρήση μίας προσφοράς θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στον ιστότοπο μας και να έχετε καταχωρήσει έγκυρα, τα στοιχεία που σας ζητούμε.

13.5 Χρήση των προσφορών μας.

Μετά από την χρήση οποιασδήποτε προσφοράς, θα χρεωθείτε με την πλήρη τιμή για τις επόμενες παραγγελίες έως ότου εφαρμοστεί μια άλλη ισχύουσα και έγκυρη προσφορά ή μέχρι να ακυρώσετε ενεργές συνδρομές και παραγγελίες μαζί μας.

13.6 Πολιτική Προσφορών και εκπτώσεων

Κατά περιόδους ισχύουν προσφορές μόνιμου ή προσωρινού χρονικού διαστήματος. 

α) Προσφορές πρώτης παραγγελίας ή επαναπροσέγγισης πελάτη.
Κατά την πρώτη παραγγελία σας ενδέχεται να ισχύει ειδική προσφορά η οποία σας παρέχει έκπτωση στο σύνολο της παραγγελίας με σκοπό τη γνωριμία σας με το προϊόν μας ή την επαναπροσέγγιση σας.

Για τις παραπάνω προσφορές η χρήση περιορίζεται σε μια εξαργύρωση ανά πελάτη.

Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος μας να αρνηθούμε να εκτελέσουμε την παραγγελία σας αν παρατηρήσουμε καταχρηστική συμπεριφορά όπως: (Χρήση πολλαπλών e-mail για παραγγελία από τον ίδιο πελάτη).

14. Η ευθύνη μας

14.1 Έκταση ευθύνης.

Ευθυνόμαστε για κάθε ζημία που προκλήθηκε σε εσάς παράνομα και υπαίτια με πράξη ή παράλειψή μας. Δεν ευθυνόμαστε όμως σε καμία περίπτωση για τα εσφαλμένα στοιχεία που καταχωρήσατε κατά τη δημιουργία λογαριασμού στον ιστότοπο μας, ούτε για τυχόν ασθένειες/ αλλεργίες του κατοικίδιου ζώου σας, οι οποίες ουδέποτε μας γνωστοποιήθηκαν.

Αναγνωρίζετε ότι οι οδηγοί σίτισης και οι συστάσεις για τα συνδρομητικά κουτιά που παρέχονται από εμάς προορίζονται μόνο ως οδηγοί. Είναι δική σας ευθύνη ως ιδιοκτήτης κατοικίδιου να παρακολουθείτε την κατάσταση του κατοικίδιου ζώου σας και να μας ενημερώσετε για τυχόν αλλαγές. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες σχετικά με το βάρος και την κατάσταση του κατοικίδιου ζώου σας, συμβουλευτείτε τον κτηνίατρό σας. Οποιαδήποτε συμβουλή από οποιοδήποτε μέλος της ομάδας της Pet Chef, συμπεριλαμβανομένων των εσωτερικών μας κτηνιάτρων ή κτηνιάτρων νοσοκόμων, είναι γενικής φύσης. Οι συστάσεις μας, τυχόν έγγραφα που σας κοινοποιούνται από εμάς δεν θα πρέπει να θεωρηθούν ως ιατρική συμβουλή και σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν την ιατρική διάγνωση του κτηνιάτρου σας.

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη μας, τα νόμιμα δικαιώματα σας προστατεύονται από τον νόμο 2551/1994 για την προστασία του καταναλωτή.

14.2 Επιχειρηματική χρήση προϊόντων. 

Τα προϊόντα προορίζονται αποκλειστικά για οικιακή-ιδιωτική χρήση. Εάν χρησιμοποιείτε τα προϊόντα για οποιονδήποτε εμπορικό ή επιχειρηματικό σκοπό, δεν φέρουμε καμία ευθύνη απέναντί ​​σας για οποιαδήποτε ζημία σας προκληθεί (απώλεια κέρδους, απώλεια επιχειρηματικής δραστηριότητας, διακοπή της επιχείρησης ή απώλεια επιχειρηματικής ευκαιρίας κ.α).            

15. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΟΡΟΙ

15.1 Μεταβίβαση συμβατικής σχέσης.

Ενδέχεται να μεταβιβάσουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας βάσει των παρόντων Όρων σε τρίτο. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε γραπτώς ενώ θα προσπαθήσουμε να διασφαλίσουμε ότι η μεταβολή αυτή δεν θα επηρεάσει τα συμβατικά σας δικαιώματα.

Για να μεταβιβάσετε τα δικαιώματά σας ή τις υποχρεώσεις σας σε τρίτο πρόσωπο, θα πρέπει να εξασφαλίσετε προηγουμένως την έγγραφη συναίνεση μας.

15.2 Ακυρότητα όρων.

Σε περίπτωση που κριθεί άκυρος ή ακυρώσιμος κάποιος από τους παρόντες όρους παύει να ισχύει χωρίς να επηρεάζεται η εγκυρότητα των υπόλοιπων όρων χρήσης.

15.3 Εφαρμογή Όρων Χρήσης.

Οποιαδήποτε παράλειψη άσκησης συγκεκριμένου δικαιώματος ή όρου από εμάς, που απορρέει από το παρόν δεν συνιστά παραίτηση.

15.4 Επίλυση Διαφορών.

Οι Όροι Χρήσης μας διέπονται από το ελληνικό δίκαιο ενώ ρητά συμφωνείται, συνομολογείται και γίνεται αμοιβαίως αποδεκτό ότι τα Δικαστήρια της Αθήνας θα έχουν αποκλειστική αρμοδιότητα αναφορικά με οποιαδήποτε διαφορά ή αξίωση που τυχόν ανακύψει μεταξύ της ημών και του Χρήστη της ιστοσελίδας μας.

Σύμφωνα με την οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική έννομη τάξη με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με την διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ- Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).